Happy halloween! :D

Ingen aning om vilken dag som är halloween, men när den väl är eller om den redan varit så önskar jag alla en happy halloween!! Jag ska snart iväg med tove och spöka i skolan men nu håller jag på och packar. Kläder, hårspray, filt och mat! Det räcker bra för en dag det, tandborsten är overrated men jag tar med den iaf.

Har handlat snabbnudlar så ska leva på det dagarna framöver, kommer bli en ovarieradkost som fan men skitsamma för det är gott!

Hann inte publicera det första inlägget innan jag drog så jag skriver detta som en followup. Konventet var helt okey! Träffade många nya människor och hade roligt, synd att det ska kosta pengar bara. Är en fattig student och pengar är inte bara till för att slösas *host*.

Nu ska jag sova för att jobba ännu mera imorgon, men bilder och sånt från konventet kommer upp senare i veckan, god natt och sov gott folk :D
Postat av: Anonym

En söt halloween blev det:) lol ofta tandborsten overrated!!1!1!

2009-11-02 | 23:46:35
Postat av: Ida

menade på det viset att man tar jämt med tandborsten men man glömmer ju bort den x')

2009-11-05 | 15:52:03
URL: http://iidsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: