FÖRsenad

Vakna pigg? Aldrig, Idag kom jag försent till skolan. Hade matte första lektionen och förstod noll av vad dom hade gått igenom, det blir så. Om man missar endast en lektion i våran matte B kurs så hamnar man sjukt efter eftersom vi har 3h pass så bara man missar en genomgång är det ju nästan kört om man inte tar ikapp den.

Förutom det så suger det för jag har sån jävla ****-verk! Önskar det fanns botemedel mot det. Eller att killar led av det, då skulle jag ha haft lite skadeglädje at least. Förstår inte varför det ska vara så nödvändigt att ha ont, varför man har det förstår jag väl. Men det är ju något sjukt onödigt att man ska ha så ont att man inte kan röra sig på 1 vecka ungefär.

Något lite mindre kul är att idag när jag och mor var iväg till ÖB så hittade vi saffran för 20kr, alltså 1g för 40kr!! Jag hade kunnat sparat in 20kr om jag visste det iförrgår så därför delar jag med mig så ni slipper gråta ögonen ur er för det är så dyrt. Förstå att saffran kostar 40 000kr / kg på ÖB.. Vill inte ens räkna ut kilo priset på willys, det borde vara äckligt mkt mera. Så det kommer med mycket hög trolighet bli en omgång till av lussekatter!

Nu ska jag göra mig i ordning och springa till jobbet så jag inte kommer försent, chefen bad mig jobba extra idag för det är en bokning på 20pers + alla dom vanliga. Kommer få jobba arlset av mig ikväll.

                       
Toves skithög som rann över  Dom som är riktiga skithögar är mina, tove har bara diarrehögar



MästerbagarN
Postat av: Tove

Grymmaste bullarna!! Vi borde ha gjort fler korvar. Mamma köpte också billig saffran på öb :P

2009-11-27 | 22:55:26
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Mensvärk går ju att lind lindra förbannat mycket isllafall :P Det är ju inte som kronisk huvudvärk. Iallafall, risiga bullar ;D

2009-11-28 | 22:14:49
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: