En massa händelser


Håller på att plugga arslet av mig idag, har gjort ett fint schema över vad jag har för skolsysslor fram till jul. Observera att jag bara skrivit upp läxor än så länge och förmodligen, eller ytterst troligt kommer det bli mycket mycket mera!

Träningsprogrammet
v47
v48
v49

Måndag - Matte läxa 12,13,16,17 v47
Måndag - Engelska "theme future" v47
Onsdag - Läsa klart novellerna i svenska v47
Onsdag - Japanska v47

Onsdag - Japanska v48
Onsdag - filmkväll på JB 18.00 v48 (tror jag)
Fredag - Idrotts uppgift rörlighet v48

Måndag - projekt och företagande prov v49
Onsdag - sandviken på mediakommunikation 3/12 v49
Onsdag - japanska v49
Fredag - matte läxa v 49
Fredag - matte prov v49

Torsdag - nationella matte v50

Klagar som fan till allihoppa hela tiden men sanningen är ju den att det verkligen är hur mycket som helst!!


Lagade mat med morsans kille häromdagen, tur att han är kock och inte jag ^^



Mapo tofu á la our style ;D

Så jävla gott med mat, synd bara att jag tänker på mat istället för att plugga. ILLA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: