Emergency!

ILLA!
Hela min familj har försvunnit!! Jag är ensam och mår seriöst inte bra, eller dom har inte riktigt försvunnit. Bror är på träning och mor är ute någonstans men poängen är att dom har lämnat mig ensam hemma och jag fungerar inte bra ensam. Jag hatar att vara ensam, det måste nog vara det värsta jag vet om jag ska vara helt ärligt. Jag är en människa som behöver ständig övervakning, nejdå men jag vill alltid veta att det finns någon vid mig.

Hatar känslan av att vara ensam hemma i huset och det finns ingen i närheten, visst i ungefär 5 min är det skönt men efter det så pallar jag inte mer. Även om jag har musik, tv:n, datorn, mobilen och allt annat tekniskt men kan tänka sig så ersätter det inte en männsklig människas närvo.

tänk om man hade imagine friends förstå vad mycket lättare det skulle vara då, att aldrig vara ensam förutom när man själv bestämmer sig för det. Inget jag skulle tacka nej till om inte folk ansåg att man va psykist störd fast om jag bara ber min "vänner" att komma fram när jag är ensam så är det ingen annan som får veta.. hmm hmm..

Nej jag har inga låtsas vänner. Får se till att någon av mina riktiga kommer hit eller så ringer jag mamsen och ber henne komma hem, jag har massvis med läxor och sånt jag måste göra och borde koncentrera mig på det istället för hur ensam jag är.
Postat av: Natta Jones - Andlighet och funderingar

När jag är själv brukar jag prata på engelska. Eller så är jag med i en dokumentär på engelska. Haha. Antar att jag gör så för att jag är likandan ;) (ooh ja, jag vet fler som gör som mig!)

2009-11-07 | 01:24:52
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: