Busy Weekend

I fredagskväll vid 19.30 ringde min fina mobil *ring ring* och personen på andra sidan säger : Ska du med till e-tuna? Vi åker om 1h! Jag kastar mig över min väska och slängde ner allt nödvändigt och onödigt, duschar och gör mig klar så fort jag bara orkar.

Kommer fram kl00.00 och mår as illa, huvudverk som en jude men det stoppar inte mig! Är hemma hos pappa ett tag och pratar, fick nyheten att jag ska bli storasyster again, yeah! Jag hinner nästan bli 18 och får ett litet syskon men det ska bli kul så är pepp på att få träffa mitt syskon i april någon gång.

Efter den goda nyheten drar jag över till Kim, har inte garvat så mycket på aslänge och mådde asbra! Kim som inte druckit på några år drog i sig nästan en hel vinare och blev stupfull, slutade med att vi käkade chips från golvet och spillde ut dricka i hela huset. Somnade gott den kvällen och blev väckt av mina små söta kusiner på morgonen, även om man somnar vid 3 och blir väckt vid 8 så tar man inte illa upp om det är små söta kusiner som mina.

Dagen efter skulle jag egentligen följa med bror till hans tävling men orkade inte riktigt det så drog ner på stan med Kim istället. Letade efter en vinterjacka men hittar inget, varken i e-tuna eller i gävle. Helt dött överallt ju..

Söndags jobbade jag hela dagen *wiho1* trött som fan men who cares? Glodde film till 2 innan jag somna och vaknade vid 7.30 för det är ju måndag när man vaknar och på måndagar är det skola! Gjorde inget alls under lektionen och tror min lärare blev grymt besviken men fick inte in det som stod och pallade verkligen inte engelska på måndag morgon.

Som en trevlig fortsättning på dagen så fick jag reda på att min ordnarie lektion byts ut till matte B *wiho2* satt 3h och förstod nada! Har försökt göra hemuppgifterna med men kom inte direkt så långt .. Nu ska jag dö i min säng och bli pepp inför imorgon, som jag inte har någon som helst aning om vad som kommer hända förutom att jag ska jobba *wiho3*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: