Beautiful cocking!

Idag har jag varit och kollat på lite alla möjliga julklappar, när man har stor släkt är det viktigt att vara ut i tid! Har antligen städat mitt rum riktigt fint så är väldigt stolt över mig själv. Märkte att min mor har ett skruvat komplex för rosa rosor, mina tapeter som hon valde när jag var 7år är vita med rosa rosor och jag har gnällt över dom hur länge som helt. Klarar knappt av att kolla på mina väggar och nu när jag kollar på min säng så är det rosa rosor på sänglakanen med!! Det är nästan exakt samma mönster som på väggarna så det ser ut som väggarna har laggt sig över min säng. Får väl acceptera det eftersom jag inte betalar men så alla vet hädan efter tycker jag inte om rosa rosor!

Efter att ha klagat för mamma lite mer om hennes "ros komplex" lagade jag mat, eftersom bror min inte är hemma tänkte jag vara en duktig flicka och laga mat till mamma, dock hade vi noll ingredienser hemma så fick bli lite av varje grej i maträtten.


Wokade äggnudlar med grönsaker och sidfläsk + chilisås! Gott!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: