Trööök!

Fett tråkigt i skolan, gör inget!
Idag morse så vaknade jag och ville verkligen INTE upp, vi hade programhantering på morgonen och då skulle vi göra tröj förslag till gefle if fotbol - gif. Inte kul det heller eftersom jag hatar fotboll mer eller mindre, inte hatar men det finns inget tråkigare än att kolla på fotboll ju och eftersom det blev fotbolls relaterar och min fantasi suger idag så blev det stört tråkigt!
hahah, så här ser mitt 10min kämpande i ps med tröjan.. kunde lika gärna vara gjord i ms paint för att den är så ful--


Nu sitter jag på lunchrast och ska ha engelska senare, undra vad vi får göra då.. sen så är det dags för att jobba på lilla, slutar kl21.00 ikväll, börjar bli lagomt utsliten just nu. Veckan framöver är inte heller något att se fram emot, på onsdag är det orientering i h-by och .. aa, jag + skog är ingen bra blandning helt enkelt, definitivt inte att springa i skogen!! Sen av nån dum anledning ska jag dit igen på frilufts dag på fredag, till h-by två gånger under en vecka är inte okej! funderar grymt  mycket på att strunta i det för sen så ska jag, sanna o några flera till fjärran och bada! Ge mig fredag!



ny dikt, enjoy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: