Sweet Sweet!

Som alla har märkt är jag grym på att göra listor över saker jag vill ha, speciellt kläder och nu som lite omväxling har jag handlat för att beta av denna lista, som även har byggt på sig sen förra gången också

Svarta jeans 400kr [ ]
Cheap Monday 400kr [ ]
Bikini överdel 100kr [x]
T-shirts 100kr [ ]
Linnen i olika färger 200kr [x]
Hood Tröja 200kr [ ]
Tunika 100-130kr [ ]
Cardingan 100-200kr [ ]
Jeans 400kr [x]

Och ungefär detta gick min första lön på, men även på en livmodershalscancerspruta som kostar apa!! Jävla vactination kostar 1000kr för första sprutan och sen 200kr för läkaren ska fixa det, men sörjer lite inombords att jag inte kan förbruka mer av min lön. Nu ska jag kliva upp ur sängen och sola lite innan jobbet tror jag faktiskt, vädret har vaarit helt underbart denna helg och då blir man på bra humör iaf!




gammal bild men hon är ju glad! ;D enjoy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: