Ny vecka!

Nu är det så att söndagar har blivit som starten på min nya vecka, alltså jag tycker att söndagar är början på veckan för er som inte förstår. Eftersom jag måste slavarbeta hemma som en tok och sen gå iväg för att jobba så känns det lika slitsamt som en skoldag och därför har söndagar blivit början på en ny vecka för mig.
Självklart är det ingen skillnad idag heller, klart jag har städat som en tok på mitt rum som blir skitigt hur fort som helst, jag fattar inte, jag är aldrig på mitt rum förutom när jag sover i princip och ändå blir det skitigt.. Måste vara nå fel!

Känner att jag borde göra skoluppgifter och sånt just nu, men hinner inte eftersom jag måste springa till jobbet snart.
För övrigt så har jag varit duktig och cyklat/trampat på motionsapparaten vi har hemma i 30min! (stolt) Passa dig Tove, snart vinner jag detta, ska börja trampa på den dära varje dag!!
Har inte hunnit rita eller skrivit nå på sistonde men kanske blir en bild ikväll, får se hur mycket tid och ork jag har för jag har en idé om vad jag vill rita iaf.
Nu blire att byta om och gå till jobbet
#57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: