Måndag

Idag är det måndag, bara så du vet om du har missat det!
Pappa ringde nyss och sa att han var på väg till Gävle, lite glad man blev då. Så efter jobbet idag ska jag umgås med pappa som jag inte har träffat sen i julas, kommer nog bli kulkul.

Helgen hos Tove var busrolig, och nu har jag en töjning i örat, den är än så länge bara 3mm, hade orange och gult hår med fast det va inte så snyggt, tur att det bara va spray hade det varit färg som inte gick bort hade jag gråtit.
Det blev grillning, kubb, dansmatta, kladdkakemuffins och nattpromenader på hög nivå.

Under fredagen var jag med Sanna och shoppade upp mina pengar, har nya solbrillor, shorts, fondation och massvis med naggellack kommer upp kort senare när jag har tid, nästa månad blir det kläder kläder kläder som ska köpas och om exakt 10 dagar fyller jag år!!! Kom ihåg det nu, om10 dagar förväntar jag mig presenter annars blir jag lite depp.

Jobbar som en galning just nu så hinner väldigt sällan att blogga och om jag inte jobbar så använder jag min lilla tid till att umgås med kompisar, just nu råkar det bara vara så att jag är klar med uppgiften i skolan och behöver fördriva tiden tills jag ska hem och jobba

Måndag:17-20
Tisdag:17-21
Onsdag17-22
Söndag:17-21
är mitt schema i Maj månad ska även jobba juni och juli

Blir mycket kläder av dom pengarna kan jag lova, men ska spara för jag och Sanna ska åka utomlands efter studenten så om ni har några bra utomlands tips säg till!

p.s. kort kommer upp senare när jag har laddat upp dom på datorn #57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: