Ledig!

Idag är det fredag, jag vaknade kl10.30 och jag behöver inte gå till skolan! Våran matte/japanska lärare är i växsjö på kurs så efter Nationella i engelska igår (som gick hyfsat) hade jag ingen japanska heller utan fick sluta efter provet, sen idag är det bara matte på schemat men utan någon lärare så fick vi ledigt istället, hur soft som helst!

Ska spendera denna helg med omsorg, ska ta det lugnt nu ett tag till framför datorn, sen ska jag tvätta kläder kl13 och vid 15 tiden drar jag och sanna ner på stan och shoppar! Har en grym lista av saker jag behöver men inte pengar till det riktigt än men sak samma, ska leta present till Tovelove som har fyllt 17 och ska ha grillfest hos henne imorgon!
Så lördagen lär bli massvis med skoj ute i söderhamn.

#57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: