Långhelg!

Gud vilken skön helg det har varit! Var ledig på torsdag(kristi himmelsfärdsdag) då jag fyllde år och firade med mkt skoj! vi grillade och spelade poker på kvällen, blev några promenader och sånt med. Väldigt fin kladdkaka gjord utav sanna måste jag påpeka! Tack för en underbar dag <3
Resten av bilderna kommer längst ner

Kladdkakan! <3

Miki kom även upp till gävle, så dom andra dagarna hon varit här har vi varit på stan och shoppat, verkligen shoppat! Otroligt hur mkt vi/hon har slösat och även om jag precis fyllde år finns det mkt jag måste köpa när jag får min lön. Sen så har vi haft våra traditionella nattpromenader, tror inte det finns nån som kommer hit o sover som jag inte är ute o går med, men helt ärligt. Det är ûber skönt att gå på natt promenader och så hur nyttigt som helst! Så vi har gått nattpromenader med simon varje kväll vilket också varit kul, gick till alderholmen en gång, shiet vad jag önskade att jag bodde där! det är sjukt fint, helt nybyggt område och en å som rinner mellan husen och båtar som ligger i ån. Går helt enkelt inte att beskriva hur fint det var i mina ögon. Sen så kom man hem till sitt eget rum som ser ut som ett bomb nedslag och somnade

Idag har vi varit nere på stan igen som vanligt, sen så var jag tvungen att jobba men det hindrade inte alex o miki från att gå promenad med simon iaf, så medans dom hade det skönt ute i solen slet jag inne på lilla och hade det tufft! Närå, jag hade det kul med


Lagomt sliten man såg ut


Sanna och Tove! Så snygga <3


Hahah, bara för att den är så fin! födelsedags barnet som var trött ;D



Trötta poker g33ks! tack för dagen <3 x')

p.s
tänkte jag skulle skriva allt jag fick i present med!


shorts
t-shirt
tunika
linne
chinos
klänning
skor
örhänge x 2
mobil smycke
plugg
present kort
skin jacka
tights
jeans

(och ändå behöver jag mer, insane ju! xD)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: