önskelista/inköpningslista



IDA!
 
Min inköpningslista är helt insane, jag har spenderat alldeles för mycker pengar på saker jag inte ens har skrivit upp på listan och det är illa, fast det är liksom saker jag kommit på att jag vill ha på listan men innan jag hann skriva upp dom så köpte jag det haha. Det som är i kryssat är saker jag fått i tidig födelsedags present eller köpt denna månaden bara.. snacka om att kunna slösa pengar.

Gråa chinos [X] 100kr
Töjjning 5mm [ ] 60kr
Svarta jeans [ ] 300-400kr
Cheap monday jeans [ ] 400kr
Hood tröja röd med dragkedja [ ] 200kr
Nagellack [X] 100kr
Bas linnen(svart/orange/gult/grått) [ ] 200kr
Fondation [X] 150kr
Solglasögon [X] 80kr
Shorts [X] 200kr (fick i present)
T-shirts [/] (fick i present men behöver fler)
Skor [X] 50kr (fick i present)
Skin jacka [X] 400kr (fick i present)
Tights svarta/gröna [X] 150kr (fick i present)
Örhängen [X] (fick i present)
Mobil smycken [X] (fick i present)

Väntar till slutet av månaden på min lön för att kunna köpa resten ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: