Trötter ka?

Hmm..
Jag är inte trött fast jag borde ha somnat för länge sen och jag vill inte sova tydligen. Wtf, skola imorgon eller senare idag och jag måste vakna kl07.00 hur kan jag inte sova nu! men tydligen så vill inte jag det.

Har iaf varit med sanna idag, drog ut och köpte godis, chips, läsk, pizza osv. jag var iaf hur duktig som helst för jag köpte bara en dricka! Kom hem, satt o snacka om allt möjligt sen så kollade vi "40 days and 40 nights" den var väl helt okey inget vidare att diskutera om. Iaf så bestämde vi oss för att dra ut efter filmen, och våra fötter ledde och självklart till
Georges, om det nånting man inte ska göra så är det att bara gå på måfå för då kommer man fan direkt till Gerorges. Så vi bestämde oss för att gå in och ta en fika, tog en kladdkaka och kände mig stolt för att jag tog vatten istället för kaffe. Satt där inne och snackade ett tag hur trevligt som helst, sen så kom Wigge och joina oss. Dock började klockan bli mycket och mamma vill att jag skulle komma hem och äta, så vi rör oss hem mot mig, jag går och käkar fast jag är
proppmätt så slängde i mig några riskorn typ och sen så går jag in i rummet och är social med resten. Vi snackar igen, har snackat hela dagen menmen, va trevligt iaf. Så är det dags för kväll, råkar tippa ut ett halft glas cola i sängen så kanske därför jag inte är sugen på att sova.

Just nu ligger sanna och sover gott på en madrass i mitt rum medans jag inte kan sova alls >__>
och jag ser verkligen inte fram emot morgonen för då ska man till skolan och där är det projektvecka vilket suger apballe! Seriöst det tråkigaste som finns, bara massa föreläsningar som tävlar om vem som kan vara sämst! Därimot vill jag att det ska bli helg för då ska man till Tove i Söderhamn och ha myspys :)

skriver ett kort inlägg om igår med strax :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: