Tisdag

Helt fucked up tisdag!
Skolan va hur tråkig som helst med föreläsningar oh uppgifter som att läsa, läsa och läsa. Satt och längtade efter träningen men det var ju förgäves, tydligen när det är nånting jag vill så blir det aldrig så, fick problem och kunde inte träna helt enkelt. Depp och trött drog jag hem efter skolan runt 15.00 tiden. Men eftersom det var sånt fint väder och jag inte kunde träna bestämde jag mig för att gå ur iaf, så jag och mamma drog en sväng ner på stan. Hittade ett par chinos och ett par jeans som jag kommer inhandla nästa vecka, även en väldigt fin klänning men den får vi se hur det blir med. Inser även att jag behöver ett par skor så vi går på skojakt. Som en gåva hittar jag faktiskt ett par as snygga skor på rea med endast min storlek kvar och va självklart tvungen att köpa dom, orginal pris 500kr och jag köpte dom för 150kr!
Efter detta beslutar vi oss för att gå hem, klockan började närma sig 17-18 och om jag hade hittat något mer jag ville ha hade det blivit svårt. Väl hemma dock ångrar jag mig, hur tråkigt som helst att sitta instängd och ensam när det är sol ute ju, så efter nån timmes raslöshet på msn ska jag ut och träffa Simon. Glad över att få komma ut trots att solen gått ner men glad iaf, promenerar runt med Simon ett tag, snackar o så, drar hem till han och spelar as gryma spel som jag va extremt "duktig" på. Passar även på att fråga hans pappa om jag kan få apu hos honom på fredag och det gick ju bra. Så fredag blir en rolig dag nog, efter ett tag spelandes måste jag hem och nu är det tyvärr iskallt ute men överlevde första tisdagen på länge då jag inte har tränat något alls!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: