Stentagga!

Sitter hemma just nu, hade ingen lärare på eftermiddags lektionen utan fick några frågor vi ska svara på och lämna in innan kl16.00 så jag beslöt mig för att dra hem istället. Det som är synd är ju att detta faktiskt är stentråkigt och jag måste få det gjort men riktigt så fungerar jag inte, bara för att det är stentråkigt och jag måste få det gjort så går det inte bättre för mig utan ännu segare.. (illa)

Iaf så är jag tokivrig på att få veta om jag blev antagen eller inte till det hära stipendie programmet i sommar, får veta svaret på fredag .. Känns som om att jag inte kommer bli antagen för jag skrev ett kasst brev och bara för att det kostade mig 100kr att skicka skitet så vill "dom" (vilka nu dom är) att det ska svida mer i mig och därför är jag inte lycklig lottad, dock är det bara 2st i hela sverige som får åka så hur stor är min chans egentligen? Väldigt minimal känns den nu, men jag vill så gärna åka! =/

Har slängt i mig en energi dricka nu och massvis med godis så hoppas på en sockerkick som hjälper mig att orka vidare med frågorna, dock om min teori om energidricka stämmer på mig så kommer jag snart ligga i sängen och sova fram tills träningen ikväll vilket inte alls är bra! späääningen är olidlig, stentagga nu ffs!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: