men Pain ka?!

Usch! Jag har så ont i ryggen att jag vill bara gräva ner mig under täcket och sova en vecka så smärtan försvinner.
Gjorde illa mig under övernattnings lägret med små barnen , eller jag gjorde inte illa mig, dom gjorde illa mig!
Så för att inte skylla på nån speciell fick jag en grym stöt på svanskotan/bäckenbenet vilket gör så in i helvete ont, började till och med svära åt barnen för jag blev så sur och för att typ inte börja böla som ett barn.

Aja , trodde det skulle gå över men sen när jag tränade i måndags på Åkes pass sa ryggen nej, jag låg och skakade av hur ont det gjorde i ryggen och kunde verkligen inte fortsätta, så med skam i kroppen klev jag av Åkes pass, alla nu som vet vem Åke är skrattar förmodligen ihjäl sig för Åkes tränings pass är så lamt att om man svettas är det unikt. Iaf så var jag tvungen att kliva av mattan och ta det lugnt för på tisdag morgon skulle jag ha gympa i 2h, och det stod judo på schemat.. ha ha ha. Jag ångrar verkligen att jag inte satt på sidan eller något för smärtan jag fick efter passet gav mig huvudvärk och jag ville bara gå under. Kunde inte sitta ordentligt ens för det gjorde så ont och ryggen bara knackade när jag rörde mig men det man inte dör utav härdas man.

Så för att inte må totalt kasst ställde jag upp på barnträningen men gjorde inte mycket, var ju helt förstörd i kroppen och pallade inte, men man blir ju alltid pigg utav att träna småbarn. Dom är trevliga och spontana och roliga och fick mig att glömma bort smärtan vid vissa tillfällen så tack till mina små elever <3

Just nu har jag legat en halvtimme med vetekudde på ryggen och bara försökt koppla av, hoppas det gör mindre ont imorgon bara. Nu ska jag strax lägga mig så god natt gott folk och dröm sött :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: