Hope ka?

Jag hann skicka iväg mitt brev till japanska ambassaden idag, eller rättare sagt postgubben hann skicka iväg det åt mig, men eftersom jag va tvungen att göra det till ett expressbrev kostade det mig 95kr! Kan ni förstå?! Bara för att skicka ett brev med 5st a4 kostade det 95kr. Om jag inte blir antagen till programmet kommer jag stengråta, får besked den 13 mars, om 10 dagar alltså, så nu är det bara att korsa fingrarna och hoppas!  
Tack ännu en gång Johan ! ;D

P.S tävlingen i eskilstuna är tydligen utesluten, styrelsen vill inte lägga ut pengar vilket suger för vi va 13 pers som ville tävla! menmen, får njuta utav övernattningslägret  från fredag till lördag med 50 andra småbarn som skriker och har sig xD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: