Du får göra som du vill

Trötter nu då, så blir ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.
Idag va det skola som vanligt, första lektionen gjorde jag inget vettigt iaf eftersom jag redan är klar.
Ångrar att jag inte gjorde en svårare eller mer komplicerad hemsida för den jag har nu blev klar gjord på nolltid och har
hur simpel design som helst, men men jag hinner långt innan deadline iaf! Det som är bland det viktigaste i just detta ämne. Eftermiddagen var det medieproduktion, kollade en film vi redan sätt och gick igenom lite saker men fick sluta tidigare så plus på det! Efter skolan drog man hem och mötte kompisarna sen blev det ordlekar och filmkväll.
Riktigt najs var det! Blev inge valbo idag så tar det imorgon med mamma istället, i värsta fall blir det väl stan med mamma, men jag behöver verkligen ett par nya jeans så "vill man vara fin, får man lida pin"
Btw, jag blev inte antagen till stipendie programmet tyvärr.. men är inte så besviken trots allt, visste det ganska säkert
eftersom bara 2st i hela sverige blir antagna och jag har aldrig tur  men vem vet, nästa år kanske!
Nu ska jag sova strax, ska bara försöka ta mig till sängen, natti natti folk!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: