vad för dag?

Jag skulle ha sovit mer!! Mamma väckte mig kl 11 och jag gick säkert o la mig kl 3 eller nå.. va inte pigg kan jag ju lova. Men jag skulle vara en duktig dotter så jag bestämde mig för att laga frukost/lunch till mig och mor min.

- vad vill du äta mamma?
- koka nudlar. Jag vill äta makaroner
- ehm.. ok! Vi har pyttipanna blir det bra?

HAAHAHAH asg fortfarande, vi åt pyttipanna för er som är intresserade av att veta sen gick jag in i rummet o somna om, trött va jag ju som sagt. Vaknade 16.45 och insåg att jag började kl 17.00 not good! Fick springa till jobbet praktiskt taget och kom bara 5 min sen, tur att lilla liksom ligger 10min ifrån mig.

Har nyss kommit hem från jobbet, inte gjort så mycket var dock inställd på att det va tisdag och då slutar jag kl 21.. så vid 19.30 frågar jag vad det är för dag och får reda på att det är måndag! Då var det bara att öka tempot på arbetet så man hinner städa klart innan vi ska stänga så kommer det in 5 pers som ska äta, wtf?! Vem äter på en resturang 30min innan dom stänger.. Vilket drog ner mitt arbetstempo och jag fick stanna längre idag men det gör inte så mycket eftersom jag kom sent innan. Plus på kanten är att jag fått nytt arbetsschema!

Måndag 17 - 20
Tisdag 17 - 21
Onsdag 17 - 22
Torsdag 17 - 22
Söndag 17 - 21

Ge på fan att min lön kommer gå till en klädgarderob och kläder att fylla den med jajamensan! ;D

självklart kommer den gå på väldigt mycket annat onödigt men sånt kan man ju inte namnge det bara händer iaf.





Bild från skolavslutningen (och ja jag är kortast!) 
Postat av: Misty

hehe KORTIS!

2009-06-16 | 00:15:51
URL: http://mammaspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: