The winner takes it all!

Härligt! Idag blev det basket igen efter jobbet, oj oj oj vad man känner sig grym nu då. Med träningsverk och lagomt trött efter jobbet så lyckades man vinna en basket match och va inte långt ifrån att vinna under den första matcken heller. Körde 21:an med Alex, blev 18-21 båda gångerna men till vardera person.

Pratade med Lilly(chefen) idag om arbetstider, jag kommer jobba hela tiden under sommaren och fortsätta till höst så mitt sommarlov kan jag ju säga hejdå till för jag ska jobba hela sommaren. Kommer bli tvungen att ta ledigt för jag vill verkligen ner till e-tuna och sen så ska det tydligen bli fest i gnosjö när mormor fyller år så klart jag måste dit då.

För övrigt så har jag funderat på att köpa en hårddisk och slakta den full med anime + musik för det behövs, kan ju även spara skolarbete på den, sen så vill jag göra om mitt rum! Måste få en annan färg på tapeterna för jag står inte ut längre, så det är väl de jag ska lyckas åstakomma under sommaren tänkte jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: