Snart

Japp, ska snart fixa en ny design på min blogg, just nu är den vit och ja.. vit helt enkelt.
Ska bara skaffa tid och ork för att göra det men det ordnar sig snart nog. Ser inte direkt roligt ut när den bara är vit.. Hmm.. ska nog ta bort allt det vita på den nästa designen.

Iaf så blev det inget jobb för mig idag, är alldeles för sjuk så ska spendera min dag i sängen och hoppas på att jag blir kry till imorgon för då måste jag jobba! Sen på tisdag är det alex skolavslutning så jag behöver bara jobba halv dag, det känns grymt skönt. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig men det visar sig, annars slänger jag väl ihop nått bara. Är grymt nöjd och stolt över min nya klädgarderob ska bara införskaffa mig lite mera byxor sen så är det helt perfekt!

Apropå byxor om man undrar varför jag ska skaffa nya, Jag skulle slänga 8 par jeans igår för dom passade inte mig, antingen va dom för stora eller för slitna. Så tove fick ett par av mina jeans jag knappt använt, sen så skulle alex testa ett par och det slutade med att simon tog dom och alex tog ett par andra av mig, så jag gav bort 3 par jeans mer eller mindre helt nya och ska bara slänga 5 par istället. Snacka om att känns sig fattig på jeans nu, värst av allt är att jeansen satt snyggt på dom! alla tre har helt olika kroppbyggnader men mina jeans passade alla utom mig..

Aja ska inte deppa! jag ska köpa nya när jag får min lön sen så är det inte direkt stort jeans behov på sommaren, då använder man ju kortbyxor och linnen!



(mina jeans på Alex som Simon sedan fick)





Nu ska jag sova ett tag, vakna och hoppas på att jag är frisk då!

natti ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: