Sjuk =(

Detta suger! Jag har alldeles för mycket att göra och har inte tid att bli sjuk.
Denna vecka såg mitt jobbschema ut såhär :

måndag 17- 20
tisdag 17- 21
onsdag 17- 22
lördag 11- 17
söndag 17- 21

Så det var väl helt okej dom två första dagarna lite små hostig bara, sen i onsdags skulle jag vactinera mig mot livmodershals cancer, det var väl helt okey. Kändes lite men inte så jag tänkte nå speciellt mer på det. När jag vaknar på torsdagen har jag feber, tappat rösten och hostar som aldrig förr.. misstänker att det är sprutans fel. Men vägrar ge mig, jag skulle till skolan för jag hade bara en lektion kl 14 och det va sista japanska lektionen så ville verkligen inte missa den. Vi skulle göra sushi och det blev min första måltid sen dagen innan då jag åt på jobbet runt 16 tiden. Har ingen aptit när jag är sjuk så har väl ätit ett mål om dagen för att annars kommer jag aldrig bli frisk. Nyss åt jag min första måltid sens sushin, åt kinesisk gröt, för er som inte förstår är det som överkokt ris och riktigt sjukmans mat, äter alltid det när man är sjuk, helt smaklöst och går lätt ner i magen och man blir mätt på bara några tuggor. Så idag stannade jag hemma från skolan och sov, ska nog knäppa på en film snart och somna till den tror jag. Ska försöka allt så jag blir frisk till imorgon så jag kan jobba. Har även skrivit en ny dikt 

There is a place..
No one have ever seen,
no one have ever touched
and no have ever heard of.
This place is mine and I call it
my heart..


There is a world..
that is blind,
that is numb
and that is deaf.
That isn't a world where
I belong..


There is a moment..
a moment when I'm visible,
a moment when I'm touched
and a moment when I'm heard
That moment is when I'm
with you..

enjoy =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: