Shoppingförbud?

Soft! Vad spelar det för roll om man har shoppingförbud men ändå får shoppa då? Mjoo största skillnaden är väl att mamma ska "tycka" att jag ska köpa kläderna men förutom det så är shoppingförbudet icke existerande. Det märkte jag idag för efter att ha övningskört runt i Gävle med mor min så svängde vi förbi ner på stan och hon plockade fram det ena plagget efter det andra som hon tyckte jag behövde och skulle köpa, jag hade inget emot det iaf! Så imorgon blir det ner på stan igen och förnya min garderob lite till, har även hittat en väldigt söt svart höst jacka på MQ som jag funderar på att köpa men vi får väl se.


Idag började min jobbvecka igen, är redan helt slut fast det bara är första dagen. Fick även mitt femte eller sjätte myggbett på jobbet idag med, fattar inte vad det är för fel! Hur kan man bli biten utav mygg inomhus, i en restaurang med. Otur som fan måste man ju ha iaf..



så här tycker jag om myggbett!
Postat av: Nancy !

Eh.. Du har blivit grymt smal ju.. ;o xD

2009-06-28 | 23:08:29
URL: http://thehneverl.blogspot.com
Postat av: Ida

Hahaha, det ser bara så ut x)

2009-06-28 | 23:47:24
URL: http://iidsor.blogg.se/
Postat av: emma

hejcuz! vad händer haha... shiiet smal du är vad har hänt haha:P .. när kommer du o hälsar på oss i kholm... vad ska du göra under veckan... hälsa familjen och ta hand om dig

2009-07-01 | 19:38:21
Postat av: delinquent_simon

eyey

2009-07-02 | 15:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: