REGN SUCKS

Detta är inte okey! Jag hatar regn och enda sen första dagen utav sommarlovet har det regnat och inte fan verkar det sluta heller >__< Kommer verkligen inte ha användning utav mina fina solbrillor heller, skulle köpt ett par gummistövlar! Kände det på mig, klart man tänkte att svensk sommar är piss och att det jämt regnar så man borde köpa gummistövlar ist för kortbyxor och solbrillor.. suck.

Jag har iaf jobbat 8h idag men är inte så trött som jag trodde jag skulle vara men tror jag kommer vara trött i slutet av veckan, ska jobba hela veckan igen i princip. Får as grym mat på jobbet, sjukt gott! måste passa mig så jag inte går upp i vikt som en galning. Jag som försöker gå ner en aning med, men TOVE! JAG VÄGRAR FÖRLORA! D;




så här glad var jag innan jag skulle till jobbet o insåg att mina brillor är köpta förgäves..
Postat av: Misty

hah du vet att du kommer förlora älskling, face it!

men du kommer ha tid att vänja dig vid tanken på straffet tills vi börjar skolan iaf ;)

2009-06-15 | 01:19:06
URL: http://mammaspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: