Picture

Sa häromdagen att jag skulle rita ju, har bara glömt lägga upp bilden och förutom det har jag inte orkat ta kort på bilden heller så den finns inte på datorn än och otur nog så finns det inga batterier i kameran så ni får helt enkelt vänta ett tag till. Dock blev jag nöjd med bilden men ni får väl se senare helt enkelt.

Har fått nytt arbets schema igen, vet inte hur detta kommer sluta.. byter ju varje vecka känns det som men jag tjänar ju pengar vilket är positivt så denna vecka som alltid börjar med söndagar är det jobb ;

Söndag 13 - 21
Måndag 17 - 20
Tisdag 17 - 21
Onsdag 17 - 22

 sen så vet jag att det kommer bli mer på dag tid men inte fått tiderna för det än, har iaf några dagar i veckan ledigt




Så här såg jag ut på skolavslutningen ^^,

Bilder från själva avslutningen kommer senare när jag väl får bilderna.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: