Nice nice, really nice!

Hahah kom du ihåg vårat gamla uttryck miki? Nice nice, really nice!! ;D
Idag va det ett bra tillfälle för det uttrycket! Vädret va verkligen really nice jämfört med dagarna innan, inte en droppe regn och solsken på förmiddagen helt klart really nice. Lekte med tove idag innan jobbet, tog en lunch nere på stan och sen drog vi hem till mig och kolla pokémon 3! Så cool är vi, men pokémon kan man ju aldrig bli för gammal för. Det är oslagbart! Vi kom även på att Harry Potter premiären är på en onsdag och då måste jag jobba så det suger stenhårt. Hoppas jag är ledig eller något den dagen, annars blir sadfaces eller så får jag ta ledigt..

Idag på jobbet var det lugnt och skönt, kom in två kineser som varit i sverige i 4 veckor. Första jag hörde dom säga va typ att dom tyckte det va kallt och dåligt väder hahaha, indeed på den! Ungefär vid kl21 när jag slutade frågade chefen om jag ville göra något roligt så jag tänkte ; varför inte? Då ber han mig rulla rapporten för månaden, alltså så skriver han ut kvitton för 1 månad och det var fan inte lite!! fick stå i 15min och bara rulla ihop papper! Skitkul?! Nej! men fan vad han garvade åt mig, fick ju panik. Maskinen bara spottade ut kvittot och jag hann inte med, så sen låg 3m kvitto på golvet och han bara skrattade åt mig och sa; du blir van när du gjort det flera gånger! Som om jag kommer göra det flera gånger!? Nu ska vi se vad kvällen bär av, blir väl film på nån nivå iallafall. Imorgon blire stan med Olivia och kanske Sanna innan jobbet, hoppas på fint väder! Saknar solen sjukt mycket och mina sommarkläder måste komma till nytta ju..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: