Mys!

Har nyss kommit hem från en grymt trevlig tjejkväll hos Milla, vi satt på hennes altan och grillade lite allt möjligt. Va tänkt att vi skulle grilla mat tror jag men slutade med att vi bara grillade snacks och mygg. Är grymt mätt nu och väldigt glad med! Har försökt övertalat mamma att jag ska få köpa skorna och tröjan åtminstonde så drog jag till och sa: Om jag får köpa detta kommer jag inte handla några kläder alls under hela sommarlovet! Då gick hon med på det, så nu ska jag göra mitt sista shoppande fram tills höst. Känns tungt men totalt värt det för jag har inget annat jag behöver under sommartiden. Har fortfarande ingen bild på sakerna men ni som ser mig märker väl, kommer bli as snyggt!

Har för övrigt påbörjat en tävling med min bror, vi ska låta bli att klippa håret båda två. Har dock inga fasta regler än förutom att man absolut inte får klippa bort ett enda hårstår! Så nu blir det långt hår för mig hädan efter, behöver dock en uppklippning men kommer inte bli av för det är så sjukt dyrt överallt! Nu ska jag sova för imorgon ska jag ner på stan med Sanna och shoppa och så ska jag o lillen köpa en basketboll! Lätt att det kommer bli många basketbilder hädan efter! =)




Bella, Ida, Olivia, Natta och Milla i fram =) puss på er
Postat av: Misty

sällan syskonen ngo ska ha massa tävlingar på g känner jag ;D

2009-06-21 | 02:56:02
URL: http://mammaspudel.blogg.se/
Postat av: EMILIA

såå mysigt! :D

2009-06-30 | 01:36:33
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: