Midsommar

Japp min midsommardag va väldigt najs! Vaknade relativt sent, skönt att få sova ut för jag kom hem sent igår efter att ha varit ute o promenerat till kl 02.30. Satte mig framför datorn och kollade lite anime sen så tyckte mamma att jag skulle göra mig i ordning. Vi skulle ut och handla mat eftersom det va tomt hemma nästan som en "mårtsboskrapning" i kylskåpet, kändes som det iaf. Handlade sjukt mycket mat bara plockade på oss massa onödiga och onyttiga saker men det är ju sommarlov så är väl meningen att det ska finnas onyttig mat hemma som man kan proppa i sig. Övningskörde hem från citygross, börjar bli grym på detta nu! Satt och spelade kort med Alex och mor medans vi lagade mat, sen kom mammas kille med ännu mera. Hade ju allt möjligt på matbordet helt sjukt vad mycket mat det blev, hade ; potatis sallad, potatisgratäng, rostbiff, skinka, sallad, räkor, anka, fläsk, biff, flintastek, beasås och ris säkert nå mer jag inte kommer på, så blev iaf grymt mätt av maten. Sen dirr in i rummet o kolla anime med Alex, gick även på en natt promenad med honom, kände man sig lite nyttig och rörde på sig efter maten.

Så blev en nykter midsommar men trevlig middag med familjen! Btw så planerar jag och lillen på att köpa en basketboll och bli grym på basket! Så då blir det att lira mycket basket nu på sommaren. För övrigt måste jag försöka komma på hur jag ska kunna få shoppa mina kläder, as irriterande att jag inte får för mamma, vågar man trotsa henne undra ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: