Live Love Laugh

Nyss kommit hem från stan med mor min, köpte en höstjacka, underkläder, en sjal och en as grym t-shirt!!
Va nämligen så att i julas köpte jag ett halsband i julklapp till Sanna och det va i nån liten random affär bara i e-tuna så idag på stan hittade jag en tröja som det är samma text på som halsbandet, det va lite kul så va tvungen att köpa den, kostade bara 50kr dock så lätt värt det! Fikade på wayne's med mamma också, skulle vara en duktigt dotter och bjuda henne nu när jag fått min lön. Tråkigt att allt fika ute är så sjukt dyrt bara.


Erkänn du är avis sanna ;D


Min jacka <3 sämsta kvalité som finns på bilden men wtf, den är söt ^^


Mor min på wayne's =)
Postat av: Nancy

WTF!!?

Har också en W595 .. ;O

fast i guld!! ;o

2009-06-29 | 19:08:39
URL: http://thehneverl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: