If I'm told "I love you", I answer "I hate you so much"

Idag har varit ännu en varm dag utav sommarlovet, njuter förfullt utav mina timmar i solen innan jobbet. Så klart spelade jag basket idag med, gick as dåligt för både mig och bror. Kändes som vi spelade as länge och inget hände dock vann han med 21-19 men jävligt lång tid tog det.

Drog hem och latade tills man skulle börja jobba, fick skjuts utav chefen till jobbet. Hon och mamma satt och solade på balkongen så känner mig extra lat för att jag inte gick till jobbet idag faktistk. Självklart kom våra stamkunds kineser förbi idag också, dom kommer verkligen varje dag nu. Så sa ena att dom funderar på att komma vid lunch med så dom kommer två gånger varje dag för dom står inte ut med svensk mat som dom får på jobbet. Det roliga är ju att dom får typ sodexho mat och klagar som fan, bra att kineser klagar på skolmaten i Sverige!

Har även lyssnat sönder mig på Anna Tsuchiya idag, en japansk sångerska. Hon sjunger i animen NANA, vilket är en av dom bästa animen jag någonsin har sett! Så grymt cool sångerskan som har huvudrollen är.

burn my eyes, burn my blood
burn it, everything you want
break my heart, break my love
baby stab me with your knife



Dessutom ser Anna Tsuchiya jävligt bra ut!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: