Gief kläder!

Seriöst, jag ligger illa till nu. Jag har blivit helt kär i kläderna jag såg på stan idag och jag får inte köpa dom. Hur fan ska man göra då? När du hittar något du verkligen vill ha och du inte får köpa det? Funderar grymt på vad som skulle hända om jag köpte det. Om jag slänger kvittot kan ju mamma inte lämna tillbaka kläderna och det vore ju asdumt att slänga/ta sönder dom eftersom dom är nya så det borde hon inte heller göra. Iofs kan hon ge mig utegångsförbud vilket skulle suga under sommarlovet hahah. Men hon sa att det va okey om det är nån som skänker kläderna till mig, så nån frivillig som vill köpa kläder till mig? Nee, jag trodde väl det.. Kan iaf säga att jag hittade en tunika för 100kr på Vero Moda och ett par jättesöta lila skor på H&M som kostade 129kr och även en lila t-shirt med bambi som bara kostade 50kr. Jag är i behov av allt med! Hur illa är inte det? Mamma förstår inte sånt här, nå tips hur man övertalar henne? Öppen för förslag!

Är as trött idag, sliten som fan efter jobbet. Kom jättemånga gäster och skulle käka, vid ett tillfälle va alla tallrikar slut så fick stå och vänta på att dom i diskmaskinen skulle bli klar för att kunna servera mat. Så sjukt mycket folk va det! Jobbade 17 - 22 idag, tur som det är så är man ledig imorgon för dom stänger tidigt men ska tralla iväg till judon tidigt på morgonen istället vilket känns minst lika tungt men det kommer bli kul!

Idag va jag med Olivia nere i staden, hennes fel att jag hittade allt jag ville ha mhm!! Vi drog hem till mig och solade på balkongen sen iaf, snacka om att jag har lätt och få färg eller? Efter bara en liten stund hade jag fått solrand från kortbyxorna och det va ju riktigt illa, jag har säkert 3 olika solränder på benen för jag blir brun så lätt. Inte direkt snyggt heller, måste sola solarium så jag får bort alla solränder annars ser det ju skumt ut när man ska bada.

(här skulle det vara en paint bild jag har ritat på vad jag önskar mig men det går inte ladda upp bilder så ni får väl föreställa er eller nå)
Postat av: Anonym

Säg till henne att du behöver ha på dig kläder! ;)

2009-06-17 | 23:58:50
URL: http://thehneverl.blogspot.com
Postat av: Misty

synd för dig att du inte är lika vit och inne som mig;)

2009-06-18 | 00:28:24
URL: http://mammaspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: