Fail again

Mjaa.. Jag är inge bra på det hära med tävlingar har jag märkt. Imorse när jag stod framför spegeln så tog jag fram saxen och klippte håret igen vilket betyder att jag förlorade tävlingen som inte ens hade en vinst eller några regler så känner mig inte alltför depp heller över att jag förlorade.

Däremot förlorade jag även på basket idag, körde lite innan jag skulle jobba med Alex, Simon och Sanna(som satt på sidan lal) blev 21an och kom delad två med Simon så känner mig inte sämt iaf. Är skyldig Alex en pommes nu men har inga pengar så han får vänta till nästa vecka, hoppas han glömmer bort det.. Drog och jobba vid17, väldigt mycket folk på jobbet idag. Vilket är bra men man blir ju trött dock vart jag inte tillräckligt trött så när jag kom hem drog jag och Alex ut på en omgång basket igen. Självklart förlorade jag, jobbigt läge att vara den kortaste.. Men ska fan spela tills jag blir as grym! Spelade om lite armhävningar så har fått gjort armhävningar på asfalt, inte direkt det mysigaste mén ska man så ska man!

Köpte även mina finfina lila skor idag! Supernöjd över dom och så köpte jag en tunika, nu är det att leva shoppingfritt fram till september.. Undra om ens mamma tror jag kommer klara det för jag tvivlar starkt! 


Våran riktigt badass basketboll vi köpte idag!


Hittar inte ord för hur kär jag är i dom <3
Postat av: Misty

Fan vad snygga skor!!! :D GIEF!

2009-06-22 | 01:16:18
URL: http://mammaspudel.blogg.se/
Postat av: Nancy

Seriöst. ;O jag tro fan inte att du komemr klara dig.. ! ;O xD

BTW: grymt snygga skor! ;)

2009-06-22 | 20:23:31
URL: http://thehneverl.blogspot.cóm
Postat av: Natta

Älskar dom lila skorna! :D

2009-07-02 | 02:00:37
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: