Engeltofta

Igår vaknade jag sönder krossad mot väggen igen, mysigt att dela en 90 säng? Mjaa, inte när man blir mosad ju men bara för att det va du Tove så är det lugnt! Vaknade i ett varmt rum med Tove och Sanna, mitt rum blir varmt bara jag sover där inne för det är så litet, då kan ni ju tänka er hur det är med tre hetingar i samma rum. Blev lätt att sova utan täcke iaf, Vi vaknade runt 11-12 hade lite allt möjligt folk som väckte oss men lika bra för Tove skulle med tåg och Sanna skulle hem. Följde med Tove till tågstation innan man skulle hem igen och städa undan allt men fick värsta smarta ideén och sa till mamma ; det är varmt, vi borde åka till engeltofta! Efter lite om och men så åkte vi iaf, mysigt med sandstrand, brännande sol och kallt vatten.

När vi kom hem från Engeltofta så skulle vi baka tyckte mamma, blev bao (kinesiska bullar) så stod och bakade i flera timmar med mamma, snacka om trött! Men lätt värt för det är så gott och så har man mat framöver, bara lägga en bule i micron så är en måltid avklarad.


För jag är så cool (H)


Bao bao bao


Fortfarande ofärdiga, dessas ska ångas i 20min så sväller dom upp till stora bao


Kompisarna bredvid har väl legat i 10min åtminstonde, dom ska bli STÖRRE!!

Postat av: Misty

tyckte det var mer jag som var utryckt jag menmen ;)

åhåå vad är det i bullarna? jag vill smaka ___

2009-06-28 | 18:55:04
URL: http://mammaspudel.blogg.se/
Postat av: Ida

hehe, det är ju kött i dom >__>

2009-06-28 | 21:22:17
URL: http://iidsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: