Naaaajs!



Lunchen igår blev Ban xieó, det är så sjukt gott så va tvungen att lägga upp en bild och beröma min mamma lite som tog sig ork för att laga till mig och en massa andra hungriga



Idag har jag varit på engeltofta igen, träffade Oliva och Johan + hans kompisar. Badade idag med faktiskt, väldigt stolt över mig själv för vattnet är ju sjukt kallt. Solade med men tror inte jag blir så mycket brunare än vad jag redan är, dock trivs jag precis med så brun som jag är. Var tvungen att dra hem ganska tidigt för jag skulle jobba, var väldigt lugnt på jobbet så det är skönt sen har nån vänlig själ skänkt två fläktar till oss på lilla, gud vare med den personen! Nu är jag ledig fredag och lördag så ska passa på att njuta av dom få lovdagar jag får under denna sommaren.

Jag och bror ligger och steker


 yeah, har bytt till linser för er som inte lagt märket till det.


Stekarn, stekarn, stekarn och Olle ;D

Postat av: Misty

DU är schtek sexXxy-ida :D<3 och du badade också :o stolt över dig! nu måste jag också ta mig i skägget och bada någon dag

2009-07-03 | 20:32:39
URL: http://mammaspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: