Trötter la

OMG! Nackdelen med sommarlov är att man vänder dygnet helt åt helvete. Notera att klockan är runt 06.40 och en väldigt sällsynt tid för mig att vara vaken då, vaknade för nån timme sen av mitt jävla myggbett kliade som faan och då hade jag sovit i ungefär 4h.. Nu kan jag inte somna om vilket suger stenhårt! Vad fan gör man så här tidigt på morgonen, inte en enda kotte som är vaken heller. Måste sova om jag ska orka jobba sen så försöker mer eller mindre i mitt undermedvetna övertala mig själv att sova men det är inte så lätt att bara somna fast man gäspar konstant. Just nu ligger jag i sängen och redigera lite bilder  för att försöka bli lite tröttare;



Bilder från när jag va i k-holm och hälsa på senast
Postat av: emma

närtogni den bilden? vart var jag och vart är jag haha:P , ni har jue glömt mig på bilden haha cuz and sis...!

2009-07-01 | 19:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: