Trötter la 2

Blev lite sömn iaf, somnade runt 7.30 men kändes som jag bara hann blunda innan klockan blev 10.30 sen vibrerade mobilen och jag fick ett sms av Miki. Snacka om dålig timing! Sov iaf vidare till 12 då mamma kom och väckte mig sen fick det räcka med sömn.

Upp och hoppa och äta frukost med lillebror Alex som har typ gått i ide nu under sommaren, han sitter fast inne i hans rum hela tiden och bara game'ar. Dock ska jag inte klaga, det är härligt att ha ett ställe att sitta och kolla film på utan att bli störd av mor min. Eftersom han klagar på att jag inte ger honom tillräckligt med uppmärksamhet så tog jag fram digital kameran under frukosten och knäppte kort när han åt, så snäll syster är jag och kan anpassa mig.




Det var dags för min vanliga rund av övningskörning kl 13.00, kör runt lite överallt i ungefär 1h för att bli van, starta i backe och parkera fick jag göra idag med, intressant! Eller inte men ni får ju skylla er själv som läser min blogg ^^
Iaf när jag skulle ut så var det fint och sommarigt väder så passade på att klä mig i lite färger, inte fan visste jag att det skulle börja regna och åska som det inte hade gjort det på år och dagar! Tur att man satt ibilen och slapp regnet, fast människorna i omgivningen verkade tycka om regnet, ingen som gick med paraply eller längs kanten vid husen får att få skydd utan alla gick mitt på gatan och stod i vägen för mig hela tiden inklusive cyklister dom kunde inte hålla sig till cykelbanan utan skulle prompt cykla på vägen där jag skulle köra.


Vit linne, skjorta och shorts, härligt!

Postat av: emma

ahh ser riktigt härligt ut... nice, ah 1år kvar tills du blir 18 då blir det supa dig full o shiiiet fiiifaaan hehe:P;) eller vad säger du?!

2009-07-01 | 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: