Snabbis inlägg!

Tjaa allihoppa! Jag är i e-tuna nu och njuter av mitt lov förfullt, jag har åkt runt ganska mycket med.
Onsdags va det söderhamn och hp-premiär,
torsdag va det eskilstuna och kebab ätning,
fredag blev det västerås och shopping sen mat utomhus i solen,
lördag åkte jag till katrineholm och grillade mat + drinkar,
söndag kom jag tillbaka till eskilstuna och ska stanna här till tisdag då jag åker hem.

Känns som jag har hunnit med mycket och jag har fått sovit ut med, är bra nöjd hittils iaf har dock fått ett par loliga myggbet, ett på vardera lillfinger. Myggen är ju cp, vem biter en på lillfingret och dessutom två gånger? Kliar som fan iaf! Och till alla som inte vet; JAG HAR NYTT TETRIS REKORD!! 109 RADER =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: