Shoppa är braaaa!

Shoppa, lätt det jag är bäst på! Helt grymt vad jag kan slösa pengar på kläder det är ju sjuuuukt.
Var ner på stan idag med mamma efter att jag hade övningskört, drog runt på stan för jag behövde en kofta men ge fan på att det inte finns när jag behöver. Kollade först på H&M, behöver en vanlig grå kofta med knappar så tänkte att H&M hade säkert nån på rea men inte fan heller. Det enda dom hade va xs-storlek och icke rea hmm hmm. Gick vidare till vero moda som inte heller hade någon kofta, eller dom hade men det va sömmar vid midjan. Not nice, vill ha en vanlig lite oversize kofta som man kan slänga på sig bara. Vidare till Gina Tricot tänkte att där måste det finnas men nä nä inte en enda vanlig grå kofta med knappar på så bara för att vi ändå va på gina passade vi på att kolla inne på MQ. Självklart så hittar jag massvis av saker jag vill ha på MQ, tur att det va 50% rea på allt jag hittade med men har fortfarande inte hittat den gråa koftan jag letade efter.


Ett linne 75:-                                            En T-shirt 150:-                                       En kofta 150:-

Drog till jobbet efter stan, jobbade 3h bara, stänger tidigt idag skönt som fan! Satt och fikade i 1h med cheferna, kaffe och wienerbröd. Känner mig inte direkt nyttig men nån gång måste man väl få vara onyttig med. Har slutat med att dricka läsk på lilla nu, inte bra att dricka 2l läsk om dagen. Blir kolsyrat vatten eller vanligt vatten och ungefär 1 glas lingondryck om dagen istället.
Postat av: Natta

Ida. Lova mig att vi aldrig går på stan nå mer för ingen av oss ska köpa nå mer kläder tror jag ... x)

2009-07-31 | 23:42:38
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: