Saker att se framemot

Eftersom mitt förra inlägg va ett långt klagoinlägg så måste jag ju självklart kompensera det med ett inlägg om allt bra och allt jag har att se fram emot =)

*Jag kommer få en bra fet lön av allt jag har jobbat och slitit, så jag kan shoppa extra mkt och kasta dom i gavleån, nej men så jag kan spara för utomlandsresa senare i mitt liv.

*Jag ska måla om mitt rum och köpa klädgarderob så man trivs i mitt rum och faktiskt kan sova utan att drömma om att få riva ner tapeterna.

*Miki ska komma upp i augusti och hjälpa mig med mitt rum om det är bra eller dåligt vet jag inte men lägger det i denna lista iaf.

*Jag ska ner till e-tuna en gång till även om det bara är 2 dagar så ska jag fan ner! Ska till mina söta kusiner, min söta farmor och fira kimman som fyller *hmm hmm* år ;D

*Jag har en asgrym HK serie att fördriva tiden med och jag har fått återfall på en av skådespelarna som jag va störtkär i när jag va ehm .. yngre!




Han är såååå snygg, ska drömma om honom ikväll.. Kan inte fatta att han fyller 40år i år! Det är ju sjukt, tror någon har fifflat med hans födelsedagsnummer ganska stenhårt.

Postat av: Natta

"eeeuhm , yngre..." altså förra hösten? ;)

2009-07-31 | 23:41:30
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: