Rött, rött och rött

Kom hem från jobbet vid 21.30 ställde mig i badrummet och klippte till en sidecut som blev fail sen plockade jag fram hårfärg. Rött ska det vara! Ska så klart inte färga hela håret, slingor lite grann bara. Dumt nog tänkte jag inte på att spara färg så jag slösar ungefär hälften av det som finns i en färgflaska och sen måste jag slänga resten.. Bara för att jag inte tycker om att slänga saker jag köpt för pengar så börjar jag kladda ner färg på kroppen ist x) Nu har jag allt möjligt skrivet på kroppen med röd hårfärg, tur att det försvinner och att jag inte ska till stranden något dom närmaste dagarna. Färgar lillebrors hår med, han får röda hårtoppar. Undra om det kommer se gay ut hmm hmm.. Hoppas

Övningskörde med mamma till Hille idag, dock har jag ingen aning om vart det ligger om någon ber mig åka dit igen. Imorgon ska jag köra till sandviken och så ska vi luncha med mammas kompis *reklam* (ägare till österns pärla i sandviken) Efter det blir jag nog tvungen att köra hem igen för jag måste jobba på lilla som vanligt.

Har börjat kolla på en asbra Hong kong drama, heter Burning flame |||. Var helt fast i HK filmer förr, satt uppe med mamma till 2-3 varje kväll fast jag hade skola dagen efter och kollade den ena serien efter den andra. Nu blir det väl 1 eller 2 episoder varje kväll innan jag måste lägga mig om jag överhuvudtaget ska orka kliva upp så jag hinner övningsköra innan jobbet. Kollade anime som en galning ett tag med, men det är en annan historia! Måste göra en lista över alla animén jag har sett nån dag men den kommer vara lååååång och jag kommer ha missat en massa för jag glömmer jämt bort namnen på animén jag sett.

Ska gå och skölja ur håret strax, hoppas det blir bra annars får jag väl snagga mig eller nå..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: