R.I.P Plug

Detta är ett emergency inlägg!!
Jag bytte från min vita töjj till min genomskinliga plug imorse för jag inte kunde sova med den vita för den är ivägen, hur som helst när jag vaknar byter jag tillbaka, men kommer inte ihåg när eller vart någonstans i huset jag var när jag bytte vilket är kaos för nu är min genomskinliga plugg helt borta. Jag har krypit runt på alla fyra i hela huset och letat men hittar den inte, gråter stora floder snart..så om ni har sett en genomskinlig plug som är 6mm och har en svart stjärna i mitten. RING MIG 0739493549!!

Och gulliga Natta försöker uppmuntra mig med att skicka popcorn till mig
- 12kb popcorn, vill du ha 0.3kb salt till det?
Postat av: Natta

Haha varsågod! Förväntar mig 12kb pengar för det!

2009-07-14 | 01:06:51
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: