Me very very tired..


Ida & Tove

Jaa, vad ska man skriva. Jag jobbar så jag drunknar snart, min chef är grymt dålig på att planera. Idag vid 11 ringde hon och frågade om jag kunde jobba lunch för hon var tvungen att jobba på frasses, kul liv. Eftersom lilla öppnar kl 11 så var det bara att kasta på sig kläderna och cykla fort som fan till jobbet. Väl där är allt asstressigt, det kommer kunder ständigt i 3h och borden blir fullsatta så vi måste skicka iväg folk tom. Har inte jobbat på lunchtid förr eftersom jag bara jobbar eftermiddag men detta var ju en upplevelse jag sent kommer glömma. Det var bara att lassa massvis med mat i bufévagnen och hålla den full, springa och plocka disk som en galning och stå vid kassan när det kom nya gäster. Senare ringde chefen och sa att jag får en rast mellan 14-17 innan mitt andra pass börjar, skönt som fan! Ligger hemma i soffan och andas luft ist för matångor och uppskattar verkligen min lediga tid som snart är slut. Är inte direkt pigg på att dra tillbaka vid 17 tiden och jobba till 21 ikväll heller, men måste man så måste man.

Imorgon ska Jag jobba lunch med och då kommer det vara ännu värre för mitt schema över dagen kommer vara helt insane. Först jobba kl 11 - 14 sen ska jag till banken med mamma och uträtta ärenden och efter det måste jag till optikern på linskoll eftersom jag har börjat med månadslinser. Sen är det tillbaka till lilla och jobba kl17 - 22 och efter det ska datanördarna från malaysia följa med mig hem och hjälpa mamma med våran gamla stationära dator: Om man kan få det gratis gjort med expert hjälp så har jag inget att invända för jag slipper stå och krångla vid datorn efter en helt upptagen dag vilket är skönt.

Just nu längtar jag till helgen så man kan ta det lugnt men den verkar så långt borta, för övrigt är det nu bestämt att jag ska vara borta 16-20 juli. Då ska jag ner till e-tuna och hälsa på släkten, fatta najs med 5 dagars ledigthet!! Eftersom jag har tagit ledigt den 15 för att gå på HP premiär med Tove och söderhamnare så blir det 5 dagars ledigthet. Längtar som fan efter min lilla tovelove.

Postat av: Misty

haha vad vackra vi är då :D

ååh jag blir trött bara av att läsa hur mycket du jobbar -___-



miss u 2!(:<333

2009-07-07 | 18:21:41
URL: http://mammaspudel.blogg.se/
Postat av: -

Hur kmr det sig att du bara har piercing på en bild?

2009-07-09 | 14:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: