Lediga dagar

Jag är ju ledig ibland med faktiskt, både i fredags och lördags behövde jag inte jobba och fick njuta lite av friheten under ett sommarlov. Jag skriver om mina lediga dagar nu för jag pallade knappt använda datorn under dagarna jag va ledig.

Fredag; Vaknade ganska tidigt, vid 11 och kände en lust för att städa mitt rum, så nu är det bra snyggt inne på rummet och jag har fixat min bokhylla som jag är grymt stolt över. Senare drog jag ut med Alex och Christian till stan, va tvungen att boka tid för att klippa håret och göra lite allt möjligt småtjafs. Efter det drog jag hem och väntade på att anden skulle bli klar, vi skulle ut och fika. Det blev nya wayne's denna gång, tog en apple crusch. Den var så sjuuuukt god! Det var sojamjölk, chai, krossad is och nå mer som har med äppel att göra, kommer dock inte ihåg men den var super god! Så rekomenderar den till alla som tycker om sojamjölk och kalla drycker. Drog omkring på stan med Anden tills klockan blev 19.00, var tvungen att övningsköra med mamma då sem så failar mitt minne och jag kommer inte ihåg vad jag gjorde mer.

Lördag; Min lillebror fyllde år 16år! Grattis lillen. Vaknade ännu tidigare än dagen innan, jag brukar aldrig vakna tidigt men det är nog måsarna som skriker utanför som väcker mig. Låg kvar i sängen och slöa enda fram till kl13.00 insåg att jag skulle klippa mig om 1h och måste göra mig i ordning. Äta frukost, klä på mig osv.. Frisyren blev jag väldigt nöjd med faktiskt, den vart riktigt najs. Hemma igen så har jag ännu en minneslucka men vid 17 tiden kommer Tove hem till mig och leker, vi drog ut på en trrevlig promenad och jag fick 3 myggbett, äckelmygg! Vi kom även överrens om att på nästa uppcon ska vi cosplaya Yuuki i VK, jag som day och Tove som night. Det kommer förmodligen bli ett av mina största utlägg utav pengar på något men det kommer bli superkul. Vi började vårat animemaraton med Skip beat denna gång, såg 10ep och sen fick det räcka, åt ständigt när vi kollade så man kände sig bra tjock då.

Söndag; Vaknar tidigt och följer med Tove till station, kommer hem och försöker kollar klart resten av episoderna men hinner bara till ep17 innan jag ska dra till jobbet. Är riktigt mycket beställningar och alla är helt yra men vi grejade det efter jobbet följde jag med cheferna och mamma till bishops, satt där och såg cool ut ett tag innan vi drog vidare till interpool en snabbis sen skulle dom hem och sjunga kareoke då pallade jag inte så drog hem och kollade resten av Skip Beat istället.


Idag ska jag övningsköra som vanligt, sen är det jobba, sen jobba på tisdag och sen äntligen är jag ledig!!

Postat av: Misty

vi kände oss mer än tjocka jag XD tror inte min mage har gått ner än. oh noes! jag tror den är permanent! yuuki på uc kommer bli awesome ;)

tycker synd om dig som jobbar så mkt D:

2009-07-13 | 15:25:14
URL: http://mammaspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: