Jobba jobba.



Blää.. orkar knappt skriva, jobbat extra på lunch hela denna vecka alltså 8h om dagen ungefär eftersom jag får rast dock, lunchen är inget att leka med. Den är hemsk!! Jag är sjukt trött och behöver helg, så glad över att vara ledig imorgon. Ni som klagar över att ni inte har sommarlov! Tänk på den som måste gå i regn till jobbet och hem igen och slita arslet av sig och har ingen fritid i stortsett, måste jobba hela tiden och har inte kunnat vara med vänner på sommarlovet, det suger!!

Någon undrade varför jag har piercings på vissa bilder och inte på andra, det är för att min är fejk, jag gjorde den själv med hihih. Vill inte ha en riktig om jag skulle ångra mig delvis men även för hygein skull på jobbet, får inte ha piercing när jag jobbar. Dock är det praktiskt med en falsk ockxå, lämnar inget ärr och jag kan använda den när jag vill =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: