Jobba jobba jobba

Japp, titeln beskriver ganska bra vad jag har gjort dom senaste dagarna. Har jobbat non stop enda sen jag kom hem och det kommer fortsätta så veckan ut, jobbar 11 - 22 varje dag. Fast jag tror den värsta dagen va igår, det är ju sommarkväll här i gävle för er outsiders som inte vet vad det är så är det artister som kommer hit och sjunger, affärerna är öppna längre  sen har jag inge mer koll på vad som händer för jag jobbar. iaf, eftersom att det är sommarkväll blir stan full med människor, hungriga människor om jag får påpeka. Det betyder att jag måste jobba mycket mer än vad jag är van vid och igår blev det så sjukt mycket att vi var tvugna att ringa till chefen så hon fick komma och hjälpa oss. Efter ungefär 1h lugnar rushen ner sig och hungriga människor kommer  med större mellanrum vilket är mycket bättre.

Hade en rast mellan 14-17 igår, drog ner på stan och kollade höstskor men hittade inga, vill ha ett par vanliga sneakers ffs. Allting kostar ju asmycket, jag behöver liksom ett par vanliga skor jag ska kunna ha och gå i under hösten bara. Dom får jättegärna gå sönder sen men jag måste hitta ett par först.

Idag kommer lillebror hem så ska hjälpa honom hem med hans väska sen under rasten och så ska jag försöka tvätta kläder under rasten och medans allt detta har jag lovat sanna att vara med henne idag, och om jag hinner ska jag ner på stan och köpa skor till mamma. Låter som ännu en upptagen tröttsam dag? Japp!

Blir ingen bild för jag hinner inte ladda upp, kommer bilder från e-tuna senare men nu ska jag byta om och sen cykla till jobbet, pusshejs! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: