I've lost hope

Här är ett långt klagoinlägg från mig och hur piss jag mår!

*Mitt hår blev fult när jag färgade röda peek a boo highlights, va snyggare innan och sidecuten blev grymt fail.

*Jag jobbade hela förra veckan från när dom öppnade tills dom stängde och nu ska jag jobba hela denna vecka och sen hela nästa vecka. Snacka om att inte palla mer, jag är så jävlaaa trött men kan inte säga nej och jag orkar verkligen inte mer. Hoppas veckorna går snabbt för då börjar skolan och jag kanske får lite mindre att göra.

'Vad som suger ännu mer är att jag bara har haft ett 4 dagars långt sommarlov och snart tar hela lovet slut. Har inte haft nån chans att vila ut mig som jag borde ha gjort.

*Hinner knappt umgås med kompisar och när jag kan så passar det inte dom andra, kl 22 på kvällen är det inte många som vill umgås tydligen.

* Den 4 augusti ska jag ta yttligare en till livmodershalscanser spruta, hamnade i feber under en hel vecka och mådde asdåligt utav den första, var dock tvungen att jobba med feber och hosta då. Hoppas det inte blir en repition på det nu när jag ska ta sprutan igen för då pallar jag verkligen inte.

Kommer inte på så mycket mer just nu men det finns säkert en massa mer  orkar bara inte tänka efter hur mycket mer jag ska stå ut med.
Postat av: Misty

SAKNAR DIG!!!! DDDD: <3<3<33<3

2009-07-30 | 22:50:21
URL: http://mammaspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: