Cookie dough!

Vaknade tidigt idag fast jag är ledig, hur sjukt är inte det? Vaknade runt 11 och var ganska pigg, hade lätt kunnat sova vidare men ville utnyttja tiden på min lediga dag till max. Så jag vaknar och börjar städa mitt rum, plockar ner allting från hyllor och skrivbord, rengör allt och slänger påsar med skräp. Nu är jag väldigt nöjd, har hållt på och städat i 3h nästan men det ger resultat!

Vill även ha en kläd garderob i mitt lilla rum så gick in på Ikea's hemsida och kollade lite.
Vilken är snyggast? Båda är omkring 50cm djup och 80cm bred så ser dom likadana ut på insidan


Tyckte jag var så duktig imorse att jag köpte ett paket Ben & Jerry's blev cookie dough denna gång men den är inte dålig den heller! Mycket god om man föredrar vaniljglass, själv tycker jag nog mer om choklad glass men denna är inte långt ifrån som sagt. Ska senare ut på stan och fika med anden, får se om han blir klar nångång bara. Killen tar längre tid på sig än en tjej ju eller vissa tjejer då. Efter fika måste man ut och övningsköra med mor igen.. fattar inte vad folk tycker är så kul med att köra? Det är ju astråkigt.. eller inte astråkigt men finns bra mycket mer vettigt att göra! 

Nu måste jag fortsätta städa rummet så det blir klart nångång och så man kan gå på golvet igen istället för att gå på prylarna jag har liggandes.

Postat av: Natta

Dom har billigare garderober på jysk! :)

2009-07-14 | 01:07:24
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: