coffehouse by George's

Igår innan jobbet tog jag en fika med Anden på stan, fick bli george's så klart. I stort sett det enda stället jag fikar på men det är ju så sjukt najs. En kladdkaka och en cola tack! Det gjorde min dag iaf sen drog vi till början av boulongern(kvarnparken) och satt och solade. Anden plockade upp hans dator och det blev tetris on, måste sätt riktigt töntigt ut, sitta där i solen och spela tetris hahah sen kom Martinelle och vi drog omkring lite på stan, följde med Anden till tågstation innan jag skulle jobba blev en jävla omväg men jag är ju så snäll och så.


Anden pose'ar med mina brillor, sry för att jag inte har en nyare bild x'D


Idag väcktes jag aptidigt igen, tur som jag har behövde jag inte jobba idag! Chefens födelsedag så dom stänger tidigt och jag slipper jobba, mycket glad Ida. Pappa ringde och sa att han var på väg till Gävle vid 11 tiden så har spenderat min dag med far och bror, har även spenderat mina pengar på dom men lätt klart värt! Pappa fick en ny kortärmad skjorta och en jacka medans brur fick en skjorta som födelsedags present dock.

För övrigt så ska jag ju måla om mitt rum, antingen vinrött eller kaffelatte färg vad tycker ni? Hur som helst ska det bli omgjort och den 16-20 juli är jag nog i e-tuna, ska ta ledigt och åka dit. Kommer bli hur härligt som helst sen så kommer man hem och jobbar lite till innan man åker iväg till mammas sida av släkten dock är det inget planerat datum än.
Postat av: Misty

hmm både röd och latte låter himla najs du! jag skulle också ha svårt att välja (:

2009-07-06 | 23:16:03
URL: http://mammaspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: