45st cheese burgare + 1 bigmac

Här kommer gårdagens inlägg; Dagen börjar som vanligt med att jag blir väckt av mor min. Får aldrig sova längre än kl12 fast det är sommarlov, det suger! Hur som helst skulle jag göra mig i ordning för jag skulle till engeltofta med gänget från igår, låg och solade mest för det va så sjukt kallt i vattnet men doppade mig lite grann iaf. Vi va där i några timmar och njöt av vädret som börjar bli kallare men man klagar om det är för varmt och när det är kallt så spela roll.

Efter engeltofta drog var och en hem för att duscha och förbereda sig inför middagen.
Japp, vi skulle käka cheese burgare så klart. Så Johan gick in och beställde 45st cheese burgare på mc donalds, tjejen i kassan; DU SKÄMTAR?! dock var det typ tomt där så dom hade ju jävligt tur, tänk om det var sjukt mycket med folk och så var dom tvugna att göra 45st cheese burgare det hade blivit kämpigt. Sen så drog vi hem till Luf och åt burgarna!


10st till Johan
10st till Luf
10st + bigmac till Natte
5st till mackan
5st till Olle
5st till mig


Jag lyckades inte äta upp mina dock, gav bort min sista till lillebror. Nu mår man sjukt illa och och tål inte ens lukten av cheese burgare, fan vad jag måste motionera bort det imorgon. Kommer spendera dagen med att försöka få bort cheese burgarna. När man tänker på killarna som köpte en platta läsk var och sina 10 cheese burgare så är man glad att man inte gjorde det iaf!



Johan är grymt lycklig

Fyfan vad jag inte är sugen!


EFTER


Idag väcktes jag tidigt, chefen ringde vid 11 och frågade om jag ville jobba. Så det blir visst inte nå mycket motion idag för jag ska jobba, behöver sömn som fan för jag har haft ont i magen hela kvällen och inte kunnat sova. Har ont i magen just nu med, nån som vet vad som lindrar mot en överdos cheese burgare?
Postat av: jennifer

alltså... varför så många?!

2009-07-04 | 12:00:40
URL: http://sundstromj.blogg.se/
Postat av: Ida

För att det är/var gott ;D

2009-07-04 | 14:31:23
URL: http://iidsor.blogg.se/
Postat av: Misty

hahahha jävla svullon :D

2009-07-04 | 15:52:31
URL: http://mammaspudel.blogg.se/
Postat av: EMILIA

det finns inte ord för hur sjuka ni är! :D

2009-07-13 | 23:02:32
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: